Dag 105 - Reisverslag uit Coronel, Chili van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu Dag 105 - Reisverslag uit Coronel, Chili van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

Dag 105

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

16 December 2011 | Chili, Coronel

Hey hallo,

het is hier geen lekker weer
hoor buiten lopen ze met een jas aan en ik loop met een hempje en een
shirt erover heen en overal omdat het anders te koud is... de zon schijnt
niet dus dan word het echt koud hierzo.. maar gelukkig gaan we hierna naar het noorden toe dus dat scheelt al wel weer in temperatuur..

we liggen nu in Coronel.. niet zo een fijne haven.. de deining staat
precies in de haven en onze trossen gaan kapot door de golven.. er zijn er
al 3 kapot en de 4 zit eraan te komen.. niet echt fijn ik blijf in iedergeval weg van de trossen... haha toen we aan kwammen moesten we 3 om 2
leggen dus 3 langen lijn naar achter en 2 springs langs de zijkant van
het schip maar ondertussen nu liggen we 4 om 4.. om de recht te blijven
voor de deining.. mja nog even en dan zijn we hier ook weer klaar haha..

hihi het is deze 3 dagen echt weinig slapen hoor.. ik heb gisteren of nouja
vanochtend 22 uur gewerkt en maar 6 uur geslapen en daarvoor ook al zo
iets.. toen we wegvaarde uit valparaiso was wel leuk toen moest ik naar de brug toe komen en heb ongeveer een uur wacht gelopen direct vanuit de
haven en moesten wat visserbootjes ontwijken en in de gaten houden en
ongeveer 60 graden koers veranderen...

mja ik gaat nu weer verder aan de slag... en de groetjes aan iedereeen!!

groetjess

  • 17 December 2011 - 09:51

    Lekker Weer:

    loop hier met een dikke trui en een winterjas, valt volgens mij daar best wel mee. Zie boven in beeld iets staan met 27 graden. Met de temperatuur hier erbij opgeteld komen we net over de 30

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Coronel

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 21557

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: