dag 36 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu dag 36 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

dag 36

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

29 September 2011 | Spanje, Madrid

hier ook hoor iedere dag bijna 40 graden in de machinekamer en als we stil liggen rond de 50 graden heel erg warm dus lekker veel water drinken en zout eten.. in de machine kamer gaat alles
goed en alles is lekker rustig aan hier. ik heb vandaag een elektrische
pijp vastgemaakt wat olie opgeruimd en met de fitter de vlaggenmast
verplaats met de autogeensnijder.
ik ben nu aan het wachten want we moeten lassen maar de matrozen zijn
bezig met water op het achterdek dus lekker pauze. ik mis kebab. mischien dat ik in egypte wat kebab gaat halen haha als we dicht bij de stad liggen dan.
Het warme weer heb ik wel maar ik heb nog niet gezwommen.. mischien als
we in egyte ten anker gaan dan gaan we zwemmen maar dat weet ik niet
zeker..

Okee hihi wel leuk voor oma dat ze die ook kan lezen. hihi ze heeft de
bonbons nog steeds en hoop dat ze ze lekker vind. het is trouwens alleen
maar pure chocolade. vind ze lekker dacht ik.

nouja ik ga maar eens richting de brug voor een kopje thee en daarna gaan we lekker lassen. en dan ben ik vrij. en gaat ik lekker op tijd naar
bed,het tijd verschil in nederland gaat weer in ons voordeel werken
want dan kunnen we normaal tv kijken zonder dat het te laat aan boord is.

het eten gaat wel heb nu wel eens trek in een zelf gemaakte maaltijd
gewoon aardappels met jus.en een gehaktbal met normale sperzibonen,
want de groentes die we krijgen zijn heel beperkt en meestal te gaar
of kei hard en niet schoon.de spaggetie die we hier krijgen zit
eindelijk kruiden doorheen maar geen groentes, geloof bijna niet wat ik
zeg maar mis het wel..

nouja ik gaat maar weer. we varen nu ik dit typ percies onder mallorca, el
arenal wel grappig. mja groetjesss
en geniet van je vakantie want het is zo weer voorbij hihi.

groetjess

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 21627

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: