Dag 11 - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

05 September 2011 | Portugal, Lissabon

haha we varen nu langs de kust van poortugaal ofzoiets en het is lekker
weer,.. afnetoe een wolkje en het is rond de 20-24 graden bijna geen wind,
maar we hebben wel een deining van 2-3 meter denk ik..
deining word veroorzaakt door de stroming. door dat de stroming
waterverplaats kun je hele lange golven krijgen dit is deining.. het zijn
andere golven dan in de noordzee want deze zijn giga groot,, zondag heb ik
alles moeten vastzetten/klemzetten en alles viel nog om.. zondag was ik
ook even op de brug en hadden een slagzij van 30-35 graden.. nouja als je
weet dat je helemaal op de zijkant ligt bij 45 graden is dit togh wel
erg.. we moeten dacht ik nog 2 a 3 dagen varen voordat we in algerije
zijn.. duss dat is nog leuk met deze deining.. in de middelandse zee zou
het moeten meevallen dus daar wachten we maar dan even op..

nouja ik kan niet te lang naar het beeldscherm kijken wantr dan word ik
> een beetje misselijk ik zou heel graag willen.. maar datr gaat niet goed
> denk ik..


ik gaat zo meteen lekker eten soep met iets erbij ik dacht aardappel te
ruiken en wat vlees.. gisteren heb ik een loempie en patat en hamburger
gegeten was best wel lekker;)

vandaag ga ik verder met boekwerken en kaarten verbeteren met de 2de
stuurman.. duss.. dat ben ik nu een beetje aan het doen..

groetjess,,

  • 05 September 2011 - 19:20

    Marcojolanda En Dewi:

    heeeeeeeeee guido zo te lezen begin je een beetje je draai te vinden leuk man .lekker zeg die deining ik denk dat ik over de railing zal hangen en de hele inhoud er uit zal ********* beh!!!!!
    vaar je dicht langs de kust ?zodat je nog een beetje uitzicht heb?
    we blijven je volgens kapitein
    groetjes jo en co en de kleine meid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 21622

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: