dag 72 - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu dag 72 - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

dag 72

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

07 November 2011 | Verenigde Staten, New Orleans

hee hee

we varen nu op de missippi river!! with tom sawyer!! haha nee hoor maar
over 8 uur van nu leggen we aan het is nu kwart over 8 dus rond 3 uur inde
nacht leggen we aan in new orleans!! alles gaat goed aan boord en heb mijn
eerste verslag af!!nu de andere 3 nog....

ik heb vandaag aan boord zelfstandig de 3 hulpmotoren gestart en getest.
en daarna heb ik van de asgenerator overschakelt naar de hulpmotoren en
hebben geen blackout gekregen dus alles ging goed!!

ik krijg steeds meer verantwoordelijkheid in de machine kamer wel heel erg
leuk dus.. in new orleans gaan we met een aantal naar de wall markt
toe..en naar bakerstreet! de muziek van
new orleans is trouwens jazz en blues.. dus waarschijnlijk gaan we naar
zo een bar toe..en zijn
er nog wensen voor elektronica zoals ipad ofzo? want hier scheelt het
sowieso wel kwa geld en de prijs van elektronika ligt hier anders.. en dan
neem ik het gewoon mee in mijn tas terug naar huis..

ik heb de afgelopen dagen veel in de machine kamer gedaan en we hebben het
zwembad afmoeten breken!! anders zouden we problemen krijgen met usa coast guard!! dus heb ik het maar afgebroken!!

Groetjess Guido

  • 09 November 2011 - 11:08

    Carina:

    Hee Guido!

    Ik heb het een en ander gehoord via Martin maar dacht: 'Laat ik zelf eens een kijkje nemen bij zijn reisverslagen.'

    Heel interessant om te lezen wat je allemaal meemaakt! Je hebt ook al een hoop landen bezocht zeg! Het is ook fijn om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt, want het is niet niks zo lang weg zijn.
    Ik wens je nog een hele fijne tijd toe en geniet van alles wat je doet!

    Groetjes, Carina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New Orleans

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 21567

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: