dag 41 - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu dag 41 - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

dag 41

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

03 Oktober 2011 | Egypte, Caïro

Hee hee,,

Dit is een mailtje uit het warme Egypte dat nu bewolkt is haha..
alles gaat hierzo goed en iedereen loop in ze overal niet om het te showen
maar omdat het moet... haha sorry ik gaat morgen naar Cairo toe met de
kapitein,2de stuurman, 2de machiniest.. we gaan de piramides bezoeken en
het musea en daarna nog rond lopen in cairo..
Hierzo valt het nog mee met de mensen die zijn niet zo heel erg als de
algerijenen.. dat was echt erg.. mijn verslag ging goed dacht ik maar het
was een beetje verkeerd beetje te veel info over wat ze niet willen hebben
dus begin deels overnieuw. en alleen het brandbestrijding middelen gaat ik
gebruiken de rest moet ik overdoen.. de kapitein had uitgelegd hoe en wat
dus denk dat ik voor zaterdag bijna wel klaar moet zijn met deze
opdracht.. daarna gaat ik als een gekko aan de volgende verder want ik heb
maar 2 maadnen voor die verslaggen..

Haha het heet niet voor niks de 3 dolle dwazen dagen haha.. hier gebeurt
niks anders met internet, drank enz. ze blijven komen en bieden enzo..
morgen word het wel grappig denk ik dan gebeurt het weer.. haha

Haha ze heten dus donder en bliksem.. wel grappige namen hoor haha.. ben
benieuwd hoe ze eruit zien.. maar ik ben wel allegisch voor katten harren
dacht ik..

oja hier word je gek van de vliegen die zijn echt om te vermoordeng ewoon
het is heel erg hierzo...

nouja ik gaat nu lekker eten en dan vroeg slapen haha..

groetjess aan oma en aan jou en lee en aan mama en maarten en aan donder
en aan bliksem en aan jou en aan lee en aan oma en aan maarten oja en aan
bliksem en aan donder en natuurlijk aan anneloesje en aan jou en aan oma
en aan lee.. nouja doe maar iedereen de groetjess...

groetjesss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Caïro

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 21619

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: