Dag 67 - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu Dag 67 - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

Dag 67

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

30 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Key West

heee hee,,

Ik heb een super lekkere taart gebakken, lekkerder dan een slagroom taart van de hema ofzo hmmm iedereen vond hem super lekker haha..

Waarom het overdag 30 graden is en in de avond 26 graden is komt door
overdag de zonschijnt!! en in de avond door de warme zee de golfstroming
komt uiteindelijk uit bij gibralter maar dan is die inmiddels afgekoeld!!
maar het warme weer en de temperatuur hebben we grote deels door de
stroming te danken dus niemand klaagt!! hihi over 2 dagen dacht ik
ongeveer varen we onder Keys west door..
HIHI ik gaat nu trouwens lekker relaxen en bruinworden op het dek en
genieten van de zon uhh. mijn huiswerk gaat goed hoor heb bijna 1 verslag
af moet wat foto's maken enzo en dan alles bij elkaar zetten en dan is het
af! en alleen veiligheid afmaken maar dat is zoveel werk!! dus daar moet
ik ook nog even achter zitten maandag!!

nouja ik ga nu maar eens zwemmen dus doegdoeg zal morgen wel een groter
berichtje sturen met wat ik allemaal heb gedaan afgelopen dagen en in new
orleans stuur ik een cd met foto's op..


Groetjes Guido

  • 30 Oktober 2011 - 19:40

    Martin:

    Hoi Guido, we blijven je volgen. Je heb al een leuk aantal landen bezocht en hopelijk heb je wat tijd om aan wal te gaan in US. groet Jasmijn, Amber, Carina en Martin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Key West

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 21557

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: