Dag 29.2 - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu Dag 29.2 - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

Dag 29.2

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

22 September 2011 | Algerije, Algiers

Willen jullie Guido mailen dan is dit het mailadres: ab3@flintermar.flinter.nl
(alleen tekst geen foto's)

Subject: landrot

Ola senor/senorita,

Alles gaat zo als gewoonlijk goed hierzo en vind het eten de laatste tijd
wat minder worden.. hihi dan maar wat minder eten.. hihi
vandaag lekker aan het verven geweest tot 10 uur en daarna alle
reddingsboeien gecontroleerd en de naam bijgewerkt zodat alles er weer
goed uit ziet..

de volgende bestemming word waarschijnlijk spanje maar waar weet ik nog
niet en de reis gaat naar egypte naar een plaats die ik ook niet weet dus
gaat lekker haha.. we gaan er mischien zondag heen ofzo en dan dinsdag
laden.. eindelijk een keer weer lading.

ten anker liggen is heel rustig hierzo en er gebeurd voor de rest niet
iets bijzonders.. gisteren mijn anker wacht ging goed en was best snel
voorbij.. vanavond hoef ik geen anker wachte te lopen dus lekekr film
kijken.. denk rambo 3 en 4 die zijn er dacht ik vanavond op..

Gisteren heb ik een kwartiertje gefiets op een hometrainer en mischien
dat i kna het avond eten een half uurtje gaat fietsen ofzo voor wat
beweging hier aan boord.de kapitein gaat bij de aankomende bestemming
volgens mij van boord af en dat is wel jammer.. maar er komt gelukkig eeen
nederland er voor terug..

ik gaat maar zometeen verder aan mijn verslag en hoop nu het deel
veiligheid te hebben afgerond dat zou wel mooi zijn.. want dan hoef ik
alleen nog maar reddingsmiddelen en die ken ik bijna uit mijn hoofd
allemaal en waarvoor de dienen..

nouja groetjess allemaal enzo..

doeg,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Algerije, Algiers

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 21545

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: