Dag 77 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu Dag 77 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

Dag 77

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

13 November 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hellowa!!

we zijn onderweg naar panama zo'n 5dagen varen en dan krijgen we een
inspectie aan boord en als we afgekeurd worden dan moeten we ten anker tot wanneer het goed is..

de lading is niet zo fijn morgen moeten we met zijn 3en het hele schip
schoonmaken omdat overal echt overal lading ligt.. we hebben de volgende
reis ook al mischien.. dat blijft op de stille oceaan van mexico naar
chili dus dat is nog is super ik blijf zeker verzadigd van het mooie weer
tot en met december!! haha misschien wel op mijn verjaardag dat ik met een
korte broek en een zonnebril loop haha..

we zaten vlak bij new orleans pacelona pascalony ofzo vage naam.. heb er
niet goed naar gekeken omdat ik druk aan dek was.. ik gaat zo meteen
heerlijk mijn volledige nacht rust pakken voor het eerst in 5 dagen.. want
vanochtend moest ik helpen met het schip verplaatsen.. mja alles gaat wel
goed en de sfeer aan boord kan niet beter gewoon!! jammer dat het niet
allemaal nederlanders zijn of belgen ofzo.. haha

groetjess onder wegnaar panama nog 4 dagen varen en overmorgen lekker
vrij!!! jeee!!!

sjalala!!

  • 14 November 2011 - 19:18

    Anneloes:

    hee hee.
    dit is de link van het filmpje,
    misschien kunnen jullie deze in het volgende dag-verslag zetten.
    het filmpje of foto's zelf uploaden op het verslag lukte mij niet.

    Liefs, Anneloes xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 21557

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: