dag 34 - Reisverslag uit Cartagena, Spanje van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu dag 34 - Reisverslag uit Cartagena, Spanje van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

dag 34

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

27 September 2011 | Spanje, Cartagena

Hier gaat alles goed druk bezig in de machinekamer,., ik mag alleen eerst kijken en schoonmaken ben met een map van de Machine kamer bezich en heb nu 2 ruimtes gedaan nu nog de rest van d3e verdieping.. ik moet eerst kijken voordat ik mag sleutelen enzo en ik moet weten hoe alles werkt en waarom het zo werkt.. meestal is de reden omdat het werkt!! maar dat maakt niet uit...
wij gaan richting egypte en is waarschijnlijk net een aantal graden warmer.de machinekanmer is trouwens 40 graden dus wannneer je er in stapt lekker zweten,vandaag heb ik de repair shop schoon gemaakt en wat
geschilderd en het zag er goed uit.. heb ook de leidingen van de
stuurmachine geschilderd en dat is dus weer netjes..

oja we kregen vandaag stores binnen zo veel bier zeg...... ik ben gewoon
de tel kwijt.. het waren 33 kratjes en zo'n 616 blikjes bier.. zo dat is
best veel.. het is trouwens nu san miguel bier.. haha ik gaat
international met bier.. eerst bier uit brazilie,, in londen een engels
biertje.. , in nederland grolsch, en nu san miguel in spanje.. ben benieuwd naar de volgende.. haha

De nieuwe kapitein is wel aardig maar ook wel streng.. en de 2de enigeneer is ook aardig en kunnen wel lachen samen.. hij is trouwens 38 jaar,.. de leeftijd aan boord is wel verschillend hoor tussen de 18-50 jaar..

ik gaat nu verder met het ballast systeem en oja voordat ik het vergeet.. dankjewel voor de kaart en Oma ook bedankt voor uw kaart!!
ik weet niet wat ik kan terug sturen ofzo moet ik even vragen,.. maar dat
komt wel goed..

groetjesss

  • 27 September 2011 - 18:43

    Leo Elshof:

    Ha die Guido
    Ik lees dat alles goed met je gaat,
    houden zo maar als je nog eens een keer achter het stuur mag drink dan niet teveel bier he en zeker niet alle merken door elkaar.
    groet Leo, geluk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cartagena

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 21606

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: