dag 44 - Reisverslag uit Abū Kabīr, Egypte van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu dag 44 - Reisverslag uit Abū Kabīr, Egypte van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

dag 44

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

05 Oktober 2011 | Egypte, Abū Kabīr

hee hee,,

haha uit het warme egypte nog een berichtje haha het is 37 graden hier en
gelukkig afentoe bewolkt.. hihi veel succes met het zoeken naar
schilpadden en heb je er nog 1 gevonden..
dit was mijn dag dinsdag:

uhh gisteren cairo was heel erg leuk we stonden om half 6 op en toen
voorbereiden enzo lekker bezig.. werden om half 7 op gehaald die persooon
was een half uur te laat.. haha daarna in de auto die rook naar tinner en
was heel krap achterin en het was een hele oude skoda uit 1970 denk ik..
na een half uurtje rijden door een achterstandbuurt heen... leek erop..
kwammen we bij een andere auto moesten we uitstappen wachten.. de
chauffeur was weg en wij stonden ergens in de middel of nowhere,,. te
wachten op een auto.. dus na 5 minuten kwam die terug.. naar cairo gereden
dat duurde zo een 3 uur en het zat krap en pijnlijk.. pfff ik heb het
grootste gedeeldte geslapen hihi en de rest ook hoor.. dus was niet
alleen.. daarna in cairo naar een verlaten pleintje gereden toen kwam er
iemand naar ons toe en vroeg of wij een tour wouden op paarden langs de
pirammides en langs een temepel dus dat hadden we gedaan.. paard op
gestapt en gingen langs alle pirammides uitleg erover nog op 1tje
gestaan.. en daarna weer terug de tocht duurde 2.5 uur das was best wel
lang in de woestijn daarzo.. eenmaal terug langs souvenier shop een leuke
foto gekocht en een pirammide van silver.. dus die chauffuer we gaan nu
naar parfum shop.. en wij nee we willen niet.. en toen moest er iemand
plassen en gingen bij de parfum zaak.. daarbinnen snel naar de wc.. kom ik
uit de wc. die man van de parfum zaak kom kijken kom kijken dus ik draai
mijn hoofd twee keer rond en zeg ik heb gekeken.. die man boos haha.. was
echt geniaal.. daarna aan een buffet gegeten lekker brood van dat zachte
pita boord.. hierna hebben we heel lang in de auto gezeten in de file
onderweg naar het egyptsiche musea en het gebouw van mubbareuk ofzo
gezien.. het egyptische musea in. rond gekeken en alles was wel appart om
te zien dat een konning zo geeerd en bescherm werd enzo.. en die rijk dom
was ook niet normaal.. toen na het egyptische musea naar het schip terug..
dus lekker lang rijden en ik moest dit keer in het midden zo een pijn aan
mijn bibs echt niet normaal... rond 8 uur terug bij het schip en toen ben
ik aanboord van het jumbo schip gegaan die naast ons ligt.. bij een
klasgenoot rondleiding gekregen en rond 10 uur gaan slapen haha...


Ik ben nu lekker aan het schoonmaken in de machine kamer.. alle brandstof
pompen worden schoongemaakt dus lekekr klusje dat ik alle buizen schoon
gaat maken.. en ben nu lekker bezig met een slijptol wel leuk opzich en de
tijd gaat heel snel aanboord..

hee Bert en Carola

Jaa alles gaat goed hoor haha van de grote glijbaan bij het zwembad haha
wel leuk!! en ik hoor graag meer als je thuis bent over alles haha ik gaat
nu weel lekekr aan de slag moet voor zaterdag af en we hebben nog maar 3
vfan de 8 gedaan dus moet hard doorwerken..

veel plezier nog

groetjess guido


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Abū Kabīr

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 21626

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: