Dag 10 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

03 September 2011 | Frankrijk, Parijs

Hello,,

hihih watjes met aanboord en van boord gaan hihih de foto's is trouwens
leuk van jou op die loodslader hihi
(sta met trillende knieen) hihi ik schiet iedere keer in de lacht als ik
daaraan terug denk hihih.. sorry ervoor..;)

hihi we komen rond 8 september aan in algerije en dan hebben we het weer
druk.. ik ben weer wat bij geslapen en morgen een rustig dagje hihi ik
vond het ook leuk dat jullie aanboord kwammen en voldoende me daarna een
stukje beter/ gerust gesteld..hihi

vandaag is het trouwens heel erg mistig we hebben maar zo rond de 135
meter zicht en zijn net langs het drukste gedeelte van het kanaal
gevaren.. door de lading schommelt het schip heel erg snel van stuurboord
naar bakboord maar daar ben ik al aangwend..
de russische kok is super het is een stuk gezelliger wanneer hij aanboord
is gekomen en het eten is super lekker. vandaag hebben we in de middag
erwte soep gegeten met sate en rijst.. en vanavond aardappels met een
soort van rundvlees maar heel erg gekruid super lekker.. ben benieuwe naar
morgen..
ik gaat trouwens maar binnekort beginnen met mijn stage verslagen want ik
de haven kan ik er niet aan werken hellaas omdat het dan te druk is met de
lading en met surveyor aanboord..

nouja ik gaat nu slapen voor 10 uur nog wel mag ook wel de krant in ;)

Groetjes Guido,

p.s. loopplank is voor watjes!!;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 21617

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: