Dag 88 - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu Dag 88 - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

Dag 88

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

24 November 2011 | Ecuador, Guayaquil

Hoi hoi,

Heb vandaag nog even gevoetbald in het ruim met de kapitein was wel grappig lekker warm leek wel een sauna als je er alleen in staat schiet het zweet eruit het is daar heel luchtvochtig en dan de temperatuur van het zee water erbij is het zo 29 graden daarbinnen haha geen frisse lucht .. en conditie hoe het
daar mee gaat weet ik niet h ij lag thuis dacht ik op de bank haha heb ik
niet meegenomen in iedergeval hoor..

Voor mij is het makkelijker tot
zondag op zee en daarna in de haven tot vrijdag dacht ik.. en daarna is
iedereen gesloopt en dan varen we 12 dagen dus dan kan ik weer lekker bij
komen voor weer in de haven haha.. zo gaat het een beetje aan boord
hierzo.. je werkt eigenlijk van haven tot haven aan dek na een lading maak
je alles schoon. zaterdag is de accomodatie binnen aan de beurt zondag
vrij tenzij je in een haven ligt.. en de rest van de week op dek schoonmaken of in het ruim en als dat klaar is en jehebt tijd word alles mooi geverft enzo.. hihi ik gaat nu naar de brug toe.. gisteren hadden we heel veel ''jan van genten'' en we vaarden zo een 260 nm van de galapagos
eilanden vandaag.. we wouden eerst dichterbij maar dan meot je door een
heel streng meldingspunt heen dus was hellaas uitgesloten.. gisteren
hebben we ook venus en jupiter gezien en later die avond ook sirreus and
the belt of orion. we awaren alleen opzoek naar het zuider kruis maar die
hebben we niet gevonden.. zoveel sterretjes hahah... ben benieuwd wat ik
vandaag op me wacht tegen kom haha..

groetjess

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Guayaquil

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 21557

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: