dag 61 - Reisverslag uit Madeirã, Portugal van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu dag 61 - Reisverslag uit Madeirã, Portugal van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

dag 61

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

23 Oktober 2011 | Portugal, Madeirã

Ola Ola!!

het zonnetje schijnt heerlijk op de Atlantische Oceaan en zijn rond 16.00
uur madeira gepasseerd aan bakboord zijde van het schip. om de dag gaat de klok een uur terug vanwege de GMT tijd over heel de wereld donderdagnacht is de klok een uur terug gegaan en vannacht gaat de klok weer een uutje terug dus kan heerlijk uitslapen hoor hihi.. het is nu kwart over 9 op zaterdagavond en het signaal van de satteliet tv valt weg dus dat word maar dvd's kijken of boek lezen of huiswerk haha nee dat laatste niet.. ik
hoef alleen nog een verhaal te typen in het Engels over het Coolingwater
en Fuel treatment en dan kan die zo op de post worden gestuurd helemaal
naar Rotterdam vanuit New Orleans, ik hoorde vandaag dat de volgende
bestemming mischien venzuella word of we moeten jachten naar italie terug vervoeren het ligt er net aan wat er meer opbrengt!! duss vandaag was een rustig dagje en hebben een zwembad in elkaar gezet van hout en een plastic zeil!! het zwembad is geplaatst op het voordek en je kan er via een trappetje in, het is heerlijke seawater dat continu word aangevuld en ververst!! op zijn tijd wanneer we gaan slingeren krijg je een giga golf slagbad met stroming erin en dat is echt geweldig.. dan zie je het waar aan de andere kant van het zwembad heel laag worden.. en dan slinger je terug en dan is het water hoger dan dat jij bent dus heerlijk stroming..haha we zijn vandaag om 1 uur begonnen met het maken van het zwembad en
eerst rustig wat hout verplaatsen wat drinken hout verplaatsen daarna
zagen met een elektrische kettingzaag dus dat ging super snel!! toen hebben we 1 voor 1 alle balken opgestapeld en op maat gemaakt tot ongeveer 1.70
hoog daarna een oranje bouw zeil er tegen aan gespijkerd en klaar was het
zwembad.. het hele zwembad is denk ik ong. 1.70 m diep 4 meter lang en 3
meter breed echt heerlijk je kan de zonsondergang op opkomst zien uit het
zwembad en voor de rest kijk je heerlijke over zee uit zal wel wat foto maken hoe het eruit ziet en het uitzicht haha heel mooi allemaal!! ik ben nu ook verantwoordlijk voor het zwembad en moet het rond half 5 gaan vullen zodat we na het eten heerlijk het water in kunnen om aftekoelen van de dag haha.. en ik moet hem de volgende keer ook in elkaar zetten als die afgebroken moet worden.. dus ben badmeester geworden haha..

voor de rest is er niet zo veel bijzonders gebeurt alleen dat ik onder de verf zit van de machinekamer verven dus mijn handen zijn wit en wat haar boven op mijn hoofd is wit mja ziet er wel grappig uit en dat van mijn handen moet het afslijten dus tot aan new orleans loop ik nog met witte handen haha..

De kok is iderdaad in dienst bij flinter ja en kan heerlijk koken vandaag hadden we erwten zoek op haha lekker 26 graden buiten met het zonnetje haha..
het gedicht was idd heel erg leuk en grappig dat je dat gevonden had en
alleen zee zee zee zie ik nu ook want madeira zien we niet meer..

groetjesss Guido Max

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Madeirã

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 21619

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: