Dag 65 - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu Dag 65 - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

Dag 65

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

28 Oktober 2011 | Portugal, Lissabon

Hey hallo waar we precies zitten weet ik niet haha, lekker makkelijk op zee.

Er komt een orkaan aan onze kant op maar wij hebben er niet zo veel
last van, de verwachting is dat de orkaan is afgenomen en het een storm is ofzo of mischien een flinke regenbui.
Die storm ten noorden van ons die kan niet onze kant op trekken omdat wij in een hogedruk gebied zitten en mischien dat jullie er wel last van krijgen omdat vanaf de evenaar minder dan 30 graden zit en de storm bevindt zich op 45-50 graden dat is zo uuhh gaat moeilijk zonder rekenmachine dus je mag het uitrekeken ja 45-30=15 graden verschil. 15*60 omdat er in 1 graad 60 minuten zitten en 1 minuut is gelijk aan 1 zeemijl.
Pff 900 minuten 900*1.75= heel veel. uhh 900 450+225=675km 900+675=1575km is de storm verwijdert van ons ongeveer dat is een aardig stukje ongeveer met de auto naar kroatie ofzo of naar madrid of barcalona hihi.. of
mischien wel naar milaan.. venetie.
het weer hier is nu wel mooi en zijn meer naar het zuiden gegaan omdat er

De deining is continu dus we blijven nog zo een 11 dagen schommelen denk ik.. we hebben geen andere schepen meer gezien maar wel dolfijnen,
vliegendevissen en walvissen.. hihi en jammer genoeg geen haaien.. hihi het is continu 24 graden bijna dus is wel lekker.. hihi morgen moet ik
waarschijnlijk verder gaan verven en we gaan ook een turbo schoonmaken van
de hoofdmotor met water maar dat ding is 400 graden minimaal dus ik kijk
wel uit met de stoom..

Nou weer even genoeg spannende verhalen.
Groetjezzzz van Guido