dag 20 - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu dag 20 - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

dag 20

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

13 September 2011 | Algerije, Algiers

Hey,,

Hihi ieder mailtje wat ik krijg stuur ik terug is alleen maar leuker..
en met de wondje in me mond gaat het goed hoor helemaal geen last.. en eet genoeg fruit hoor.. haha ik drink fanta lemon dus dat komt wel goed;) en wat bedoel je met opgestuurd??
ik heb vandaag met de 2de stuurman alle luiken in de vaseline gezet en verplaats.. en vanavond gaan we lossen.. en er komt ook een nederlands marine schip die voor libie heeft gelegen.. alles afgezet en waarschijnlijk mogen we morgen dan niet lossenn. het marine schip komt zometeen binne..

haha wat geklaag over het weer zeg hihi hier schijnt vol op de zon en zijn blij als het even bewolkt is of als er schaduw is haha.. er is alleen 1 nadeel dat ik zulke bruine arme en gezicht heeft en dat mijn boven arme nog wit zijn.. staat een beetje raar.. haha en over 2 weken dat is ook al snel.. lekker naar ceasar toe.. hope dat het lekker lang warm blijft..

En van Simone is jammer.. hoopte dat ze het wel leuk zou hebben in Australie.. en het duurt nu extra lang tot februari dan..

hoe gaat het trouwens met de selectie? weet je daar iets van? en volgens mij waren er togh binne kort wedstrijden weer of is dat in oktober..??

Uhh hier gaat alles zijn gangetje.. ik heb net gegeten om 6 uur dat is voor jullie 7 uur en gaat nu een beetje tv kijken denk ik.. zit trouwens al bijna 3 weken aanboord de tijd vliegt hier heel snel voorbij.. en gaat morgen maar weer wat doen aan wat verslagen.. want dioe moeten ook af..

groetjess

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Algerije, Algiers

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 21533

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: