dag 18 - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu dag 18 - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

dag 18

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

11 September 2011 | Algerije, Algiers

Ahoy..

wat nou jappanner ik eet eerder dag bij dce rus! hahaen ik krijg fruit
binnen hoor.. we hebben tijdens mijn wacht van een ander schip 2 zakken
bananan gekregen ongeveer 30 a 35 trossen bananan.. waarbij ons gelijk
uitgelegt is dat als je de co2 blusser pakt en over de bananan heen spuit
worden ze van groen binnen 2 minuten geel en zijn ze eetbaar.. haha

en zuurkool heb ik vandaag in mijn soep op best smerig... de laatste tijd
van de soep tegen en is die minder lekker..

we blijven hier nogh wel een tijdje liggen en mischien mag ik 1 van de
kranen in tijdens het lossen van de lading.. waarbij we morgen pas
beginnen is de verwachting..

haha morgne word het bij ons eindelijk bewolkt en het is niet uit de
houden hier in de zon en binnen is het heerlijk 20 graden en dat scheelt
zo afentoe 15 graden met buiten.. dus iedereen is een beetje verkouden
hier..

en gelukkig dat alles met oma goed gaat.. en ze zal niet rustig worden
hoor;) hihi.

ik gaat nu maar eens eten ik ruik patat met ossenhaas..

dus ik gaat maar gauw

doegdoeg..


  • 11 September 2011 - 22:23

    Martin:

    Hoi Guido, mooi dat het goed gaat. Groeten uit Nieuwendijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Algerije, Algiers

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 21531

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: