dag 45 - Reisverslag uit Abū Kabīr, Egypte van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu dag 45 - Reisverslag uit Abū Kabīr, Egypte van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

dag 45

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

06 Oktober 2011 | Egypte, Abū Kabīr

Hee hee..

ja allemaal was het leuk in cairo en hebben alleen een aantal militaire
gezien die klaar stonden en wat baricades maar voor de rest was het
rustig. geen grote protesten ofzo en we zijn op het plein geweest waar
alle mensen zich verzamel steeds.. en heb een foto van mubarak oude
kantoor die helemaal is uitgebrand..

nou met mijn klasgenoot was het gewoon toeval.. ik zag een jumbo schip. en
de phillies kwammen aan boord en die zijde dat er een nederlands zat en
dat was bart brand dus best wel leuk. rond gekeken daar op het schip en
hierzo maar je kan het niet met elkaar vergelijken..

ja ik op een paard ja en rij het beste paard van allemaal.. en het paard
was helemaal niet marger was heel goed onderhouden alle paarden waar op
wij reden zagen ergoed uit en niet ondervoedt ofzo..
en geen kameel daar krijg je zo last van je kruis haha..

haha ik ben niet verbrand en gaat nu leker eten vanavond stuur ik wel een
grote berichtje wat ijk allemaal heb gedaan en wat er nog gebeurt is
enzo..

groetjess guido!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Abū Kabīr

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 21617

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: