dag 21 - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu dag 21 - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

dag 21

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

14 September 2011 | Algerije, Algiers

hallowa..

het schiet eindelijk aardig op met de lading we moetn nog 10 rijen te gaan van de 35 dus schiet lekker op daarna gaan we door naar skiida,, ik heb trouwens iets super leuks gehoord dat na skiida gaan we of naar Chilie of naar koeweit.. dus 1 van de twee gaan we door een kanaal heen..
het pananma kanaal of het suez kanaal.. ik hoop het pananma kanaal en lekker de doe caribieen heen haha..
maar de kapitein gaat rond eind september vanboord dus hopen dat er een aardige nieuwe voor terug komt..

uhh de mensen hier zijn tijdens het lossen heel irritant ze vragen steeds op spullen.. water, sigarette, wisky(volgens mij mag je van hun geloof togh geen alchol?).. en ze werken op een tempo dat moet je echt slomer als een slak voor zijn..

en dat marine schip is van italie en nog net 75 meter lang.. eerst mochten we niet lossen vanwege hun en toen hebben we toestemming gekregen..
helemaal absurd is als we geen toestemming kregen lagen we hier tot zondag en mischien kunnen we nu morgen weg.. hopelijk wel..

uhh ik gaat nu weer die mensne in de gaten houden.. en vanmiddag gaat ik aan me verslag werken.. dus weer lekker druk bezig..

groetjess

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Algerije, Algiers

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 21526

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: