Dag 29 - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu Dag 29 - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

Dag 29

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

22 September 2011 | Algerije, Algiers

Hi thuisblijvers,

Alles gaat hier heel goed het is nu ongeveer 19.00 uur en ik nederland is het 20.00. het zijn een aantal rustige dagen geweest, de laatste 4 dagen zijn wij ten anker bij Annaba road. Wanneer ik dit mailtje type ben ik alleen op de burg voor 4 uur lang mijn eerste anker wacht. het is heel rustig en om de 10 minuten check ik mijn posistie en windrichting enz. ik kijk om mij heen of er schepen aan komen of dat ik opgeroepen word met de VFH.

we zijn aan het wachten voor de volgende orders en waar we heen gaan is niet zeker.. en de laatste bestemming die ik gehoord heb is best grappig eigenlijk.. moerdijk... hihi dan moetne we mischien jachten laden en zout meenemen.. mja ik ben benieuwd naar de bevesting en de nieuwe bestemming..
Ik mag en kan ook steeds meer doen aanboord. ik heb de accu opgemeten en ik heb nu mijn eigen wacht. ik heb perslucht apparaten gecontorleerd op goede werking enz.

Oja dinsdag had ik mijn eerste Fire Drill alles liep vanzelf.. maar was vergeten mij overal aan te doen.. beetje stom sta ik daar in mijn zwembroek en hempje.. daar zou ik in elk geval geen fout meer mee maken..
ik gaat waarschijnlijk binnekort de machinekamer in om daar aan het werk te gaan. hopelijk is het net zo leuk dan aan dek.. de kapitein gaat bijna van boord af en er komt een nederlander voor terug en schijnt wel aardig te zijn..

Uhh voor de rest mijn verslag gaat ook alles goed mee heb bijna alles wat ik p papieer had uitgezocht digitaal en het schiet aardig op.. hopelijk heb ik heb als ik door werk voor eind spetember nog af en kan ik hem op sturen naar school en dan moet ik nog 3 verslagen minimaal maken.. en als het kan doe ik er nog 1 of 2 extra.. mja eerst zien dan geloven..

Uhh ik gaat weer verder met mijn wacht ik moet nog 2 uur en 3 kwartier..
hihi


groetjess..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Algerije, Algiers

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 21530

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: