Dag 28 - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu Dag 28 - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

Dag 28

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

21 September 2011 | Algerije, Algiers

Vandaag is het heel lekker weer en gisteren hadden we deining op de
middelandse zee en hadden slagzij van afentoe wel 15 graden.. en nu liggen
we stil zonnentje schijnt en ik geef nog steeds ligt in het donker..
aandek moet ik mijn overal aan dus lekker lange broek en opgestropte
mouwen oja alleen mijn onderarme zijn bruin...
uhh gisteren ben ik nog verder gegaan aan mijn verslag en heb ongeveer de
helft nu digitaal staan en bijna alle veiligheidsdingen gevonden die er
zijn.. dus dat erin zetten en dan hoef ik alleen nog de reddingsmaterialen te
doen en ben ik klaar..

Nou ja ik ga weer werken dus doegdoegxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Algerije, Algiers

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 21532

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: