dag 17 - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu dag 17 - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

dag 17

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

10 September 2011 | Algerije, Algiers

Goedenavond,

Ja alles vaart op rolletjes ja,

ik ben heel blij met de regenjas! Hij is perfect en de maat is ook goed..
ik heb hem helaas in de 15 dagen tijd nog maar 1 keer gebruikt.. want nu
liggen wij in het zonninge algerije..
alle mensen hier van wal vragen voor sigaretten en flessen water.. best
irritant en aan de andere kant ook wel makkelijk als er douna langs komt
geef je hem een slof sigaretten en dan vertrekken ze weer zonder
aanmerkingen.. wegens wat omstandigheden moeten wij nu 5 dagen in de haven
liggen wachten voor dat wij kunnen lossen en gelukkig zijn al 3 dagen
voorbij..

als ik nu naar buiten kijk en de moskee negeert is het best wel rustig en
het is wel van BUITEN af een mooie stad..

haha de beste stuurlui staan aan wal... dat geld niet voor mij denk ik;)
want ik heb woensdag het schip alleen naar binnegevaren de haven van alger
in. de kapitein was onder de indruk van mijn inschatings vermogen.. haha.

groetjes,

Guido

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Algerije, Algiers

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 21529

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: