dag 3 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

dag 3

Door: guidomax

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

26 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

hee ons,

alles gaat goed hoor hier de crew is gezellig, alleen de kapitein is
nederlands de officieren zijn russen en de bootsman en matrozen zijn
philipijns maar ze kunnen allemaal engels!!
mijn hut is klein ik denk 2 bij 3 meter met een bed en bureau een kast en
een bankje.

vandaag heb ik met de bootsman mee gelopen en de ruimen schoongemaakt ik
werk ongeveer 6 uur en dan moet ik 2 uur takenboeken doen maar dat
heb ik ook wel nodig voor die verslagen zeg wat veel werk..

2 september zijn we in ijmuiden staal aan het laden voor algerije en
morgen gaat we met de kraan pontons klaar zetten voor de lading.

Ik gaat nu lekker slapen en de 27-8 weer om half 8 opstaan..

hihi groetjes popeye;)

  • 27 Augustus 2011 - 16:12

    Sven:

    Guidoo !!!
    Mooi dat alles goed gaat!! Jammer dat de bemanning meer en deels buitenlands is.
    Ik heb trouwens een leuke stageklas :P. Niet echt boeiend verder.
    Ik hoor wel weer is wat van je!!
    Groetjes Sven en ook van mijn ouders en Lars.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 21623

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: