dag 21 2 - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu dag 21 2 - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

dag 21 2

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

14 September 2011 | Algerije, Algiers

Ey ey.
okee dan.. en heb geen rietenrokje aangestrokken..
en ik hoop Chilli en de rest van de bemanning ook want als we naar koeweit gaan komen langs somalie en we komen in een warzone.. dus denk niet dat het koeweit word maar je weet het nooit..
we zijn hier trouwens bijna klaar met lossen.. maar het duurt zo lang..
hun verplaatsen drie rollen staal en wachten tot de vrachtwagen komt 25 minuten en verplaatsen de volgende drie rollen.. pff word moe van deze mensen..
haha de chief mate had een ballast tank te vol laten pompen dus alles liep over het dek al die mensen aan dek.. what are you doing,, are you crazy..
haha chief mate oww sorry.. haha..

oja en het eten.. gisteren hebben we omelet op..
en vandaag vis met rijst.. en vanavond weet ik niet.. oja ik heb ook een groene appel op en gisteren een sinnasappel..

ik gaat nu weer kijken hoe het gaat aan dek en vertrekken morgen denk ik naar Skiida.. althans dat hoop ik..