dag 27 - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu dag 27 - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

dag 27

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

20 September 2011 | Algerije, Algiers

Hallowa..

IK stuur maitljes naar jullie maar krijg niks terug hoor..
en jullie mailtjes zijn allebei pas vandaag aankomen dus weet ook niet hoe of wat.. ik weet wel dat er een mailtje tegen gehouden is omdat die op een virus leek,, en ik heb geen spam in dit mail systeem..

okee arme ratjes en is mischien wel beter zo.. en bij mandy deed haar tv het niet of haar kabel?
En vrijdag word het dan niet zo een leuke middag nee.. gecondoleert,,

Hihi lekker 2 weken in turkeij de zee is wel lekker warm nu en hopenm dat de zon schijnt hier bij mij is het afnetoe warm en gisteren was hjet gelukkig voor de eerste keer in 2 weken bewolkt.. en dan is het alsnog 25 graden.. ik gaat zometeen verder met mijn stageverslag die moet ook gedaan worden dus..
uuh voor de rest vandaag gaan we een Fire drill doen dus lekker kijken en mee lopen.. ik hoef alleen maar orders op de volgen en heb geen taak lekker makkelijk..

Haha die boodschappen die heb ik hier wel.. hihi okee en staat er een beetje geld op mijn rekening? hihi ben wel benieuwd en wat was mijn laatste salaris bij maarten?

ik gaat nu weer aan de slag en mail vanaond hoe het vandaag ging enzo..

Groetjess

• 20 September 2011 - 17:07

Jeroen:

He Guido,

Wat gaat de bestemming nu worden, ik snap er geen pepernoot meer van.
    Houston, wist niet eens dat je daar met een boot kom komen, Chili, of Durban

• 20 September 2011 - 20:29

Martin:

Hi Guido, waar ga je naar toe in Turkije? Als je de tijd hebt om Istanboel het bezoeken dan is dat zeker de moeite waard. De eerste maand zit er bijna op ... Ik lees met veel plezier je berichtjes! Wanneer vertrek je naar Turkije?
    Groeten uit Nieuwendijk