Dag 53 - Reisverslag uit Pula, Kroatië van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu Dag 53 - Reisverslag uit Pula, Kroatië van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

Dag 53

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

15 Oktober 2011 | Kroatië, Pula

Hello,,

Ik was nog niet in Pula geweest met Michel en Astrid weet ik zeker.. denk ik.. nouja mijn geheugen is aardig goed maar kan het niet herinneren dus denk het niet..
Het Amphi theater daar is heel mooi maar ook wel best groot het is
ongeveer gemaakt 40 jaar voor de jaartelling dus staat er al ruim 2000
jaar lang.. we konden ook onder het theater, dus hebben daar gekeken en
door de gangen gelopen was wel leuk en nog aardig veel toeristen waaronder
ook amerikanen.. en duitsers na tuurlijk hihi..

Haha ik heb mij nog niet misselijk gegeten aan de peppernoten die bewaar
ik nog lekker.. en de films zijn denk ik wel okee.. maar die gaan we met
de gehele crew kijken nouja alleen de officeren.. en het spel doet het
niet. echt vaag.. je moet een programma van internet downloaden mja ik heb geen internet.. en in het internet cafe lukte het installeren wel maar kon ik niet spelen omdat hij moest updaten.. en dat duurde te lang.. dus kon niet updaten,, daarna op het schip weer gekeken ernaar.. staat er uiteindelijk wil je het spel offline starten.. natuurlijk wil ik dat want dan kan ik het spel gewoon spelen.. nee staat er je hebt internet nodig..pfff... mja nu maar afwachten tot het volgende internet cafe denk ik..want ik kan het spel niet spelen omdat die internet nodig heeft voor te
installeren.. echt vaag..

haha Mama een IPhone onder de knie krijgen is niet zo moeilijk.. je houd hem beet en doet je arm omlaag tot onder je knie,... haha...

Uhh ik denk dat de bemanning in Portugal gaat wisselen een aantal en
hebben hopelijk geen stormen nee.. maar zou wel leuk zijn haha..

groetjess guido

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Pula

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 21627

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: