dag 31 - Reisverslag uit Cartagena, Spanje van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu dag 31 - Reisverslag uit Cartagena, Spanje van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

dag 31

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

24 September 2011 | Spanje, Cartagena

Hallowa,

Hahah mijn topo is goed hoor we gaan naar Cartagena in Spanje dat ligt
vlak tussen Almeria en Alicante en daaran gaan wij naar Abu Kir Egypte..
wist alleen de plaats niet meer.. we zijn nu onderweg naar Spanje en daar
gaan we ten anker en zondag avond kunnen we naar binnen tot woensdag en
daarna naar egypte en hoe lang we daar blijven weet ik niet..

Vandaag was het een rustig dagje heb de ramen schoongemaakt en na 3 keer
was het pas schoon.. en is nu zo maar dat het net lijkt of er geen ramen
zijn.. haha..

uhh voor derest heb ik niet veel bijzonders gedaan gisteren avond een
ankerwacht gehad.. en mijn eerste gesprek over de VHF en dat ging goed
allemaal..

Ik gaat na dit berichtje lekker op de fiets zitten en een stukje fietsen
voor wat beweging hier..

Nouja ik mis het eten trouwens niet hoor.. haha nouja alleen de gebakken
aardappels.. en we eten bijna iedere dag droge rijst.. en iedere dag
natuurlijk soep.. nouja iedere keer bijna de zelfde ingrediente maar
andere smaak.. dat is ook een kunst..

Groetjes Guido

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cartagena

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 21556

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: