Dag 76 - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu Dag 76 - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

Dag 76

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

11 November 2011 | Verenigde Staten, New Orleans

hee hello!!

we zijn weer aangemeerd!!waty een chaos met meren zeg.. hebben we een
klein bootje nodig die de trossen naar de wal dtoe brengt en dan op de wal
gaat alles op half 6 pffffff..... na het lossen heb ik alle ruimen dicht
gemaakt en met de andere matrozen het schip klaar gemaakt voor laden.. ik
heb vandaag ook de portstate control groote deels alleen afgehandeld en ze
waren zeer tevreden.. ik ben voor de rest vandaag met de kapitein nog naar
wall mart gegaan hierzo voor wat spullen voor het schip. vishengels
ducktape en koekjes natuurlijk oja en ook wat kerst spullen gekocht!! voor
aan boord om, het gezellig te maken.. ik sta nu heel de nacht stand by
voor het geval dat we wat moeten verplaatsen met het schip want de kraan
of lopende band waarmee we laden kan alleen naar voren en achter.. voor
ons is dat naar stuurboord zijde of naar bakboordzijde dus wij moeten het
schip op de trossen vooruit en achteruit manoeveren.. het weer hier van ochtend was opeens 12 graden en wat miezer en denk wind kracht 5 ofzo..
niet echt lekker en behoorlijk koud zo opeens.. we zijn hier 20 24 graden
gewend haha.. het word trouwens hoe dichter we bij evenaar komen hoe
warmer het word voor ons.. en ik dacht dat de gemiddelde temperatuur boven
de 30 graden ligt het word bijna nooit kouder dan 30 graden.. haha dus
lekker korte broeken weer haha en ik werk aan dek nu dus kom
waarschijnlijk heel bruin terug.. ik heb nu al lekker een kleurtje hoor
haha..

nouja ik gaat even rustig een spelletje spellen kan ieder moment worden
opgeroepen doegdoeg



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New Orleans

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 21557

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: