Dag 87 - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu Dag 87 - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

Dag 87

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

23 November 2011 | Ecuador, Guayaquil

hee hee,,

we zijn alweer onderweg naar Mexico voor de vrachtwagens nog 5 dagen varen
en dan zijn we er.. gisteravond zijn we vertrokken uit Guiyaquil en
iedereen was moe van de mensen die steeds aan boord komen voor eten en
drinken te vragen.. het scheen mee te vallen omdat we bewaking hadden..
maar die vroegen ook steeds om eten en water.. nouja het lossen ging
gelukkig lekker snel met twee kranen tegelijkertijd daarna hebben alle
paardenkoppen geplaats voor de tweendecks die we in Mexico nodig hebben en nu zijn de matrozen de ruimen aan het schoonmaken voor de volgende lading..
In de haven kregen we ook een crew change want de tweede stuurman en de
chief engineer gingen naar huis en werden vervangen helaas is de tweede
stuurman geen nederlander maar hij is wel aardig en het vage is hij lijkt
om christian van break-dance.. zelfde gezicht een beetje en de lengte
haha.. en er is een matroos uit poortugal aan boord gekomen die nederlands kan praten dus dat is ook wel leuk haha..
Ik ben nu weer druk bezig met mijn volgende verslag over bunkeren.. maar moet hem eerst in het nederlands maken en dan vertalen naar engels om dat de chief engineer rus is moet ik hem in het engels maken.. mjaa
We zijn nu weer ongeveer 1 dag
opweg.. ik heb het filmpje van het panama kanaal af en maak er ook nog 1
van neptunes en wat foto van wat ik gezien heb maar ik stuur hem denk ik
pas op in chili.. waar we na chilli heen gaan weet ik nog niet neimand
weet dat.. alleen de kapitein word dan vervangen door de nieuwe kapitein
die jullie in ijmuiden zagen en de chief mate word vervangen maar weet
niet door wie..


Groetjes Guido

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Guayaquil

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 21557

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: