Dag 6 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: guidomax

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

30 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hee

alles gaat weer goed hoor! de kok vertrek vrijdag direct van boord en dan
krijgen wij een nieuwe kok. we zijn trouwens vandaag bezig geweest met de
luiken van het schip en dan bulkhead schoon maken..
bulkhead zijn trouwens grote schotten verticaal in het schip. morgen doen
we het zelfde alleen dan achter dus we zijn lekker bezig ermee..
vandaag is het heel de dag droog gebleven en volgens een weerbericht
blijft het morgen ook droog dus dat is mooi!!

we krijgen trouwens 2 september nog geen lading aanboord alleen maar
stores en spare-parts voor de hoofdmotor want die loopt niet erg lekker..
uhh ik gaat nu lekker douche en dan even boekje lezen ofzo. had ik
trouwens al vertelt dat ik van de chief engineer 3 multimappen over de
hoofdmotor heb gekregen ik denk dat ze bij elkaar opgestapelt zo'n 40 cm
hoog zijn echt giga dik!! haha

nog een gedeelte van dag 6

ik gaat zo meteen eten en dan werken we nog heel even door om wat luiken
> goed te leggen. ik heb afentoe een beetje neigingen om wat te gaan doen
> ofzo want ik moet meestal kijken hoe andere aan het werk zijn.(dats
> natuurlijk ook leuk) maar ik ben liever zelf ook bezig.. ik hoorde
> vandaag de de kok wanneer we aankomen vanboord word getrapt dus dats is
> lekker!! de soep van vandaag was trouwens ranzig de kapitein zei zo van
> ik vertel na het eten waarna de soep smaakt.. na het eten het ruikt naar
> me voeten 5 dagen niet gewassen.. illll echt ranzig.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 21622

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: