Dag 81 - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu Dag 81 - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

Dag 81

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

16 November 2011 | Panama, Panama-stad

hee hee,,

Bij ons is het nou net 29 graden hihi. mijn armen zijn in 1 ochtend heel bruin geworden en mijn schouders verbrand.. maar die vergat ik in te smeren.. morgen gaan we door het panamakanaal heen en waarschijnlijk kun je ons op een site volgende we gaan rond 10 uur in de avond door de eerste sluis heen.. 10 uur is nederlandse tijd.. mischien leuk om te zien??

voor de rest gaat alles goed mijn verslag over leidingsystememn is door
school goedgekeurd en ben nu bezig met bunkeren. eerste hoofdstuk klaar en
moet er nog 4 maken dus gaat lekker snel.. ieder dag werk ik er nu aan na
de lunch.. mijn werktijden zijn verandert het is van 8 tot 12 aan dek
meelopen met de matrozen of stuurman. van 12 tot 8 uur ben ik vrij... dan
moet ik aan mijn taken boek werken en als er iets belangerijkers is dan moet
ik dat gaan doen.. en van 8 tot 10 heb ik mijn eigen wacht op de brug, met
de kapitein. dit is nu mijn derde wacht in totaal ben er net klaar mee en alles ging wel goed alles wat ik niet weet of niet zeker weet moet ik op
zoeken in manuels dus ben lekker bijna heel de tijd aan het lezen en
uitproberen. en wat niet lukt vraag ik de kapitein
Iedereen kijkt trouwens uit naar het panama kanaal en het is 1 van de bijzonderste dingen die je ooit kan meemaken in een reis.

hihi het filmpje is ook leuk hoorde ik? haha het volgende filmpje stuur
ik niet op die neem ik wel gewoon mee naar huis haha gaat wat snelelr
ook.. en ik gaat nu lekker tukkie doen want morgen een grote dag. mischien
ook nog even zwemmen in het ankergebied of vissen ligt eraan of we lang moeten wachten. maar ik ben waarschijnlijk aan het roer wanneer we
binnenvaren en in ieder geval ben ik op de brug haha..

groetjes guido

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Panama, Panama-stad

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 21557

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: