Dag 51 - Reisverslag uit Pula, Kroatië van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu Dag 51 - Reisverslag uit Pula, Kroatië van Guido Max Bos - WaarBenJij.nu

Dag 51

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido Max

12 Oktober 2011 | Kroatië, Pula

Hello,,

We zijn aangekomen in Kroatie in Pula, hier gaan we cement laden in grote zakken en dan naar Mississippie, ik denk dat we hier 2 a 3 weken over varen.

Morgen ga ik internet cafe toe en
naar een amphie theater. met de kapitein in de ochtend en in de avond
internet cafe.. dus dan kijk ik even en ook naar alle emails en hyves en
plaats gelijk een filmpje online op hyves met alle foto die ik heb tot nu
toe.. duss

uhh vandaag was een rustig dagje.. eerst geholpen met de kraan, daarna in
de machinekamer de bouten van de connecting rod(waar de piston op de
krukas zit) vast gedraaid van alles 8 de zuigers.. en daarna hebben we een
klein rondje gevaren rond het schip met de MOB boot en daarna wouden we de
vrije val boot doen maar die deed het niet dus dat word morgen dat we gaan
testen.. daarna wat fietsen klaar gemaakt voor morgen ochtend en nu
wachten.. tot het 5 uur is en dan lekker eten.. en dan weet ik nog niet
mischien met de matrozen de stad nog in maar denk het niet...

Het weer hier is overdag wel te doen maar in de nacht is het ook maar 10
graden dus is best koud iedereen loopt met een jas aan maar overdag is het
lekker weer dus niet te klachen eigenlijk het zonnetje schijnt!! hihi geen regen duss..
nouja ik gaat eten duss doegdoeg

groetjess en morgen zie je ook wel de foto's van Pula denkl ik groetjess

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Pula

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Dag 129

06 Januari 2012

Dag 126

30 December 2011

Dag 119

25 December 2011

dag 114

22 December 2011

Dag 111
Guido Max

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 21618

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 24 Januari 2012

Mijn eerste stage op een vrachtboot

Landen bezocht: